środa, 15 maja 2013

Dziś Niezapominajki Dzień


*
Niezapominajka o Ludziach.
Bliskich mi rozmaicie, ale zawsze pięknie.
Czujnych acz nienachalnych.
Przybywających ze słowem, gestem, myślą,
gdy mi tego trzeba, nawet gdy o tym nie mówię.
Niezapominajka o Książkach, Spektaklach, Filmach…
Które budzą myśli i gromadzą je w woluminy przykrywane kurzem codzienności,
ale obecne na wyciągnięcie pamięci.
Niezapominajka o Dźwiękach.
Które współgrają ze mną w chwilach strapionych i rozpromienionych.
I w tych pomiędzy też.
Niezapominajka o Doznaniach Subtelnie Intensywnych.
Pełnych zmysłowych mezaliansów,
płodzących zmiany, aranżujących mnie od nowa.
Niezapominajka o.
*
[Fot. Andrzej Cichowicz]

_____________________________


  • Awatar
    beba · 1 rok, 9 mies. temu
    Piękna :-)
  • Awatar
    dhof · 1 rok, 9 mies. temu
    Mam nadzieję,że Niezapominajka wie, jak pięknie Ciebie inspiruje :)
  • Awatar
    Ula · 1 rok, 9 mies. temu
    Ależ masz dar wyszukiwania rewelacyjnych zdjęć!!
  • Awatar
    fibula vel Joa · 1 rok, 9 mies. temu
    Bebo :) Dhof, a rzeczywiście jakoś tak mnie natchnęła ;) przypadkowo usłyszana informacja o Dniu Niezapominajki :) Ulu, to one mnie znajdują ;)
  • Awatar
    Ula · 1 rok, 9 mies. temu
    ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane