Dziś



Dzień dziś cudnie słoneczny, kolorowy, aż napatrzeć się nie mogę. Piękne września zakończenie.
{Już jesień
czy to wszystko jest życiem
małej cykady}
Buson
Zamilkłam. Nie z zachwytu. Nie z oburzenia. Nie z bezradności. [Choć przyczyn takich nie brak.] Ale z powodu silnego zapalenie krtani i gardła. Tak mi dokuczało od tygodnia – to katar, to silny ból i pieczenie gardła, to ogólne osłabienie i gorączka, to bezgłos. Leczyłam to wszystko doraźnie. Ale gdy tej nocy zaatakował kaszel, taki, że aż się sama go wystraszyłam, to już dzisiaj udałam się (spacerem) do ambulatorium. Trochę pogoniona własnymi obawami, a mocniej naciskami ze strony MM (mężczyzny mojego) i każdego, kto w ostatnie dni mnie słyszał lub usłyszeć próbował. Pierwszy raz tam zawitałam ze swoimi dolegliwościami, wrażenie nie najgorsze, czekałam krócej niż na umówioną wizytę w przychodni.
I tak to – akurat, gdy załatwień mnóstwo nieuniknionych i nieprzesuwalnych (bo nie zależnych ode mnie), to mój organizm sobie zastrajkował.
Snuję się pomiędzy dźwiękami Ilhaam Project. Gdy mogę ich spotkać w okolicach Rynku wrocławskiego, to okazji nie przepuszczam.

 
______________________________

  • Awatar
    Anka · 2 lat, 5 mies. temu
    Z takim głosem jesteś zapewne sexowna.Baryton? jedź na casting Mam talent. Nim chrypa przejdzie. :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 5 mies. temu
    Dhof, dzięki. Anko, niezły pomysł… na wywołanie uśmiechu ;)
  • Awatar
    Małgoś. · 2 lat, 5 mies. temu
    Naprawdę można ich spotkać na wrocławskim Rynku? Ja chyba zawsze jestem wtedy gdzie indziej . Muszę się lepiej postarać ;) Śnij i zdrowiej ;)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 5 mies. temu
    Małgoś, ja widziałam już trzy razy podczas Festiwalu Sztuki Ulicznej Busker Bus, zwykle gromadzą spory tłum :)
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 5 mies. temu
    Organizm się zbuntował – pewnie wie, co robi. Odpoczywaj i wracaj do zdrowia!



Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

rozmaitości powszednie

zakochani w Saharze