niedziela, 8 lipca 2012

Czas cenny



„- Nie mam czasu.
- Ja mam siedem, pożyczę ci jeden.”
Też czasem czas bym pożyczyła. Ostatnio deficyt owego, cennego elementu czuję. Rozkruszył mi się. Nie mam kiedy pisać tu, nie mam kiedy czytać blogowiska, ba, nie mam kiedy zajrzeć tu nawet. Tak się złożyło. Ubolewam nad tym, bo przywykłam do tych „spotkań” zwierciadlanych i ich mi brak. Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się odzyskać kontrolę czasu mojego.


___________________
Myślenie. Wcielenie (myśli w życie). Zachwianie. Myślenie. Zwątpienie. Zrezygnowanie?
Labirynt myśli. Czasem się po nim błąkam, czasem spaceruję, czasem się gubię, czasem trafiam do celu, sporadycznie bywa że ponad cel. Ale chodzę.
___________________


Życzliwością Pani w kolejce mnie zaskoczyła. Popędziłam wymienić uszkodzony jogurt, a Osoba stojąca przede mną [!], nie znana mi zupełnie, wypakowała w tym czasie część moich zakupów. W tym oszołomieniu ledwo pamiętałam, by podziękować Miłej Pani. Niby zwyczajne, a jednak w ostatnich czasach niezwykłe zdarzenie.
___________________
Dziękuję drzewom za cień, którym ochraniały w dniach ostatnich pięknie ciepłych.
___________________
Posilona dniem, idę spać.

___________________


  • Awatar
    dhof · 2 lat, 7 mies. temu
    Jakie piękne słowa. Czekam na Twój czas. Cierpliwie :)
  • Awatar
    Mary · 2 lat, 7 mies. temu
    Czekam na Twoje wpisy. Mam nadzieje, ze wkrotce odzyskasz ”kontrole czasu”. Pozdrawiam serdecznie!
  • Awatar
    Ula · 2 lat, 7 mies. temu
    Czekamy tu na Ciebie, Joa. Ja też ostatnio mało tu bywam, bo za dnia – szkoda dnia, a wieczorem nadrabiam zaległości w czytaniu…
  • Awatar
    Anka · 2 lat, 7 mies. temu
    Ech!! Musisz zasmucić.. trudno.A ja jestem to ładne,duże kwitnące drzewo,u mnie tylko takie w sadzie.
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 7 mies. temu
    Dziękuję Wam za Waszą tu obecność! A mnie obrazują wszystkie te drzewa w różnych chwilach życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane