Chce się!! Bo wiosna!



Wystawiać twarz do słońca.
Ubierać się kolorowo.
Czytać książki siedząc na ławce.
Uśmiechać, idąc szarym chodnikiem.
Pochylić nad soczyście zieloną trawą.
Dotykać pojawiające się pąki.
Słuchać ptasich treli.
Sprzątać, wietrzyć, polerować.
Wszędzie chodzić pieszo.
Tańczyć razem z Córą w parku.
Chwytać się za ręce.
Odsuwam troski, choć na chwilę.
Wiosna!
{No i gdzie teraz
Wyleję brudną wodę
Wszędzie śpiew cykad.}
Ueshima Onistura




_____________________________


  • Awatar
    beba · 2 lat, 11 mies. temu
    Niech się stanie wiosna, niech będzie zielono, słonecznie, kolorowo i wesoło. Niech pąki pęcznieją, kwiaty kwitną a dziewczyny się śmieją. Pójdę pieszo, zatańczę w nad jeziorem i odsunę wszystkie troski. W końcu to wiosna :-)
  • Awatar
    Ula · 2 lat, 11 mies. temu
    Super zdjęcie!
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 11 mies. temu ·
    Fotka może niekoniecznie wiosenna, ale mnie urzekła :)
    Bebo, daj znać, kiedy będziesz tańczyć wiosenny taniec. Jeziora blisko nie mam, ale co tam, zatańczę przy misce z wodą ;)
  • Awatar
    lilitu · 2 lat, 11 mies. temu
    a ja dzisiaj posadziłam bratki w donicach … kolorowe :)
  • Awatar
    dhof · 2 lat, 11 mies. temu
    Bardzo wiosennie, bardzo energetycznie. Tak trzymaj :)


Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Pajęczyna zdarzeń

Między chwilą radości, a chwilą zadumy

Jak?

rozkaz