sobota, 27 października 2012

By jesień przywołać, tę sprzed kilku dni lub chociaż ocieplić się tymi obrazami...





{moje stopy wciąż marzną
twoje dłonie są jak chleb:
(tak ciepły, prosto z pieca)
przytulam do nich twarz
żółta jesień podpala ogrody
jej ciepło otula mnie
pierwszy siwy włos na mojej skroni
dzikie gęsi odleciały już}

_______________________

  • Awatar
    Mary · 2 lat, 4 mies. temu
    Właśnie odbyłam piękny jesienny spacer, słuchając nastrojowej muzyki… Dziękuję!
  • Awatar
    Do · 2 lat, 4 mies. temu
    lubię ich, piosenkę niemiłość miałam długo jako dzwonek w telefonie
  • Awatar
    dhof · 2 lat, 4 mies. temu
    Schować swoje zziębniete dłonie, przytulić twarz do dłoni ciepłych, jak chleb prosto z pieca. Dla mnie istota miłości, bliskości, bezpieczeństwa. Piękne :)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat, 4 mies. temu
    Mary: cieszę się :) Do: a którą wersję Niemiłości – tę delikatniejszą czy bardziej dosadną? ;) Dhof: też tak myślę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane