{Bo właśnie w kroplach rosy rzeczy niewielkich serce twoje spotyka świeżość i czystość poranka} Khalil Gibran



***
Urzekła mnie ta fotografia autorstwa Luigino Snidero, dzielę się nią zatem.




***
Kap Kap Kap
Po kropelce – przygnębienia, bezsilności, niezrozumienia, rozpaczy, niedosilności, goryczy, smutku, zwątpienia… Napełniają się meandry duszy i płynie trochę lipidów, sporo wody, nieco mucyn. Wypłukane, oczyszczone mogą napełniać się znowu. Do kolejnego przelania. 
Kap Kap Kap
***
Widzieliśmy dziś bazie podczas przechadzki.
Choć lubię ten symbol wczesnej wiosny, to jednak 10. lutego mnie z lekka zdziwił.
***
___________________________


  • Awatar
    Sylwia · 2 lat temu
    Momentami jak widzę takie jaśniejsze przebłyski słońca. Ale to bardziej takie podskórne czucie.
  • Awatar
    beba · 2 lat temu
    On i Ona- para uskrzydlona :-) Objął ją swoimi skrzydłami tuz przed walentynkami. Oj, chyba wiosnę czuję, bo ciągle rymuję.
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat temu
    Sylwio, we Wrocławiu ponurości wciąż, choć wiosnę można czuć zawsze :) Bebo,uśmiechnęłam się czytając tę inspirowaną wiosną rymowankę :)
  • Awatar
    diaz · 2 lat temu
    Im dłużej się przyglądam tym ptaszkom na górze, tym bardziej jestem skłonny sądzić, że to rodzeństwo: brat obejmuje skrzydełkiem swoją Siostrzyczkę.
  • Awatar
    fibula vel Joa · 2 lat temu
    Być może. 


Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

Tangram mojej codzienności

Pajęczyna zdarzeń

Jak?

rozkaz