piątek, 11 lipca 2014

{A tylko wyobraźnia, wolność pozwalają nam być czymś więcej niż jednorazowym doznaniem siebie.} Wiesław Myśliwski


[fot. Michael Hanson]

____________________


  • Awatar
    Ula · 7 mies., 3 tygodni temu
    Jak zwykle pięknie dobrałaś myśl z obrazem. Niedawno skończyłam Ostatnie rozdanie i ujęła mnie elegancja tego pisarstwa, dbałość nie tylko o mądrość przekazu, ale też o zgrabne pisanie, przesiewanie słów.
  • Awatar
    fibula vel Joa · 7 mies., 3 tygodni temu
    Też skończyłam czytać, w niedzielę. A tu rozmowa z WMhttp://www.polskieradio.pl/9/874/Artykul/917248,Wieslaw-Mysliwski-czas-terazniejszy-jest-fikcja, jeśli nie słuchałaś, to polecam na wolną chwilę. :)
  • Awatar
    Mary · 7 mies., 3 tygodni temu
    Piękne zestawienie fotografii z cytatem… Pozdrawiam serdecznie! :-)
  • Awatar
    fibula vel Joa · 7 mies., 3 tygodni temu
    Dzięki, Mary – tak mi się jakoś połączyły w głowie, więc przeniosłam tutaj.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

{Czy to takie ważne o czym? Sama rozmowa jest wystarczającym powodem, aby chcieć porozmawiać.}
/Wiesław Myśliwski/

ostatnio czytane