{Ale tak już jest na świecie, że kobiecie płacz przychodzi z pomocą, kiedy rozum przestaje pojmować. A płacz wie wszystko, słowa nie wiedzą, myśli nie wiedzą, nie wiedzą sny i Bóg czasem nie wie, a płacz ludzki wie. Bo płacz jest płaczem i tym, nad czym płacze.} Wiesław Myśliwski



Nocami pływam, chwilami tonąc, w oceanie łez. Wyciskam się rano z tych emocji, odwirowuję rzęsy, by spojrzeć pełna wiary, w oczy mojego dziecka.
Siły zbieram, choć ilość ich we mnie szczątkowa.
Niemoc mnie wypełnia.
Denerwują mnie łamliwe głosy rodziny słyszane przez telefon, drażnią ich bezsensowne pytania. Ja wiem, że wszyscy robią to z troski i woli najlepszej, ale wyczerpana emocjonalnie nie jestem w stanie reagować na to czułością, więc odpowiadam rozdrażnieniem (za co potem złoszczę się jeszcze na siebie, jakby mi było mało innych zmartwień…). Czułość i miłość muszę i chcę w całości kierować tam, gdzie jest najbardziej potrzebna!


Ponieważ większość z Was tu, na blogowisku, jest mi bliska w sposób duchowy, to wierzę, że przynajmniej część z Was dobrych myśli w mą stronę nie poskąpi. A są one teraz potrzebne niezwykle. Nie mi, a mojej Córci, która za kilka dni będzie miała bardzo skomplikowaną operację Jej niepowtarzalnego serduszka! Niezwykle wyjątkowego, bo pełnego radości i miłości, ale też ze względu na jego, odmienną od większości serc, budowę.
To będzie trzeci, wielogodzinny, bardzo złożony zabieg kardiochirurgiczny mojego dziecka. I modlę się o to, by udał się tak, jak dwa poprzednie. Lekarze za każdym razem muszą wychłodzić ciało mojej Córy (głęboka hipotermia) i zabieg przeprowadzić w krążeniu pozaustrojowym (przy sztucznym płucosercu, które będzie w tym czasie za Nią oddychać i pompować krew) a następnie przeprowadzić wiele precyzyjnych czynności, by pomóc mej Córci przeżyć kolejne lata.
Powrót po czymś takim do życia, to niemal jak zmartwychwstanie. Wierzę, że i tym razem ono będzie!!!
A kto z Was chce, niech będzie z nami w tym czasie…

________________________


  • Awatar
    beba · 1 rok, 5 mies. temu
    Trzymam Cie za rękę i myślę mocno i ciepło. Wierzę, że będzie dobrze !
  • Awatar
    Do · 1 rok, 5 mies. temu
    mnóstwo ciepłych myśli w Waszą stronę i proszących tam w górę. niech się uda, niech łagodnie przejdzie
  • Awatar
    Ula · 1 rok, 5 mies. temu
    Staram się zaczarować, by lekarze tego dnia mieli wyjątkowo pewną rękę, by wszystkie siły natury pomogły w tym zmartwychwstaniu i byś Ty miała dużo siły i wiary w szczęśliwe zakończenie.
  • Awatar
    rybcia · 1 rok, 5 mies. temu
    Trzymajcie się dziewczyny – będzie dobrze!!!
  • Awatar
    fibula vel Joa · 1 rok, 5 mies. temu
    Dziękuję Wam! Wszystkim!!!

Komentarze

ostatnio czytane

było

{Nie wolno Ci się bać, wszystko ma swój czas Ty jesteś początkiem do każdego celu}

rozmaitości powszednie

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Między chwilą radości, a chwilą zadumy

coś z sieci, coś od siebie

Jak?

Pajęczyna zdarzeń