11 maja



*
Wróciłam z miejsca, gdzie melanżują się lęki i nadzieje; gdzie obawy splatają się z zaufaniem; gdzie wiele oddzielnych światów się rozsypuje i większość się odbudowuje; gdzie te światy się stykają na chwilę, by potem każdy dalej toczył się swoim torem brukowanym. Wróciłam ze szpitala.
Ja tylko wspierałam z sił wszelkich, patrzyłam na cierpiące i wymęczone mocno inwazyjnymi zabiegami, moje dziecko i pomagałam dojść Córci do siebie. Dodawałam otuchy z uśmiechem. Czule, ale bez rozczuleń.
A mnie wspomagali myślami i czynami Bliscy mi, Którym i za Których wdzięczna jestem nieskończenie.
Zostałam zapytana, jak można prawie nie spać przez kilka nocy po kolei i być w stanie w miarę sprawnie funkcjonować. Odpowiedź nasuwa mi się jedna – trzeba być matką.
Wyszłyśmy i ze zdumieniem spostrzegłam, że kasztanowce i lilaki kwitną. Pada deszcz. Zielono jest. Mój maj mi umyka. Może jeszcze zdążę się nim pozachwycać.
Dziś zaczynam kolejny rok życia. Dziś jest Dzień Marzeń. Dziś, jak co roku, dostałam ulubionych konwalii piękny pęk i z cicha pęk dwa inne pęki. Dziś, jak co dzień, jest ważny dzień.
*


_________________________

  • Awatar
    Asia · 1 rok, 9 mies. temu
    Wracajcie do siebie spokojnie. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin Joa! Parę dni temu obchodziłam swoje. Byki górą! :-)
  • Awatar
    dhof · 1 rok, 9 mies. temu
    @Asia- przegapiłam zaszyfrowaną wiadomość o urodzinach @Joa Wszystkiego, czego Ci trzeba, tyle, ile trzeba, takiego, jak trzeba, najlepiej w najpiękniejszym wydaniu. Byki górą- ja 18 :)
  • Awatar
    Mary · 1 rok, 9 mies. temu
    Uściski dla Ciebie i Córeczki! I wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin! :-) Byki górą :-D – ja obchodzę urodziny 15-go maja :-)
  • Awatar
    beba · 1 rok, 9 mies. temu
    Dużo zdrowia, siły, wiary i cierpliwości. Dużo szczęścia. I niech każdy kolejny maj będzie oznaczał początek nowego, pięknego roku Twojego życia.
  • Awatar
    fibula vel Joa · 1 rok, 9 mies. temu
    Kochani Zwierciadlani, dziękuję Wam za ciepłe – słowa, myśli i życzenia. Serdeczności moc! PS No to mamy tu niezłe Blogowisko – Bykowisko ;)

Komentarze

ostatnio czytane

czereśnie i tajemniczy mierniczy

Bagatelki

rozmaitości powszednie

zakochani w Saharze